vilmapettersson

Alla inlägg under december 2012

Av Vilma Pettersson - 24 december 2012 01:13

Idag (söndag) så gjorde jag tre knäckebröd till åt Loulou för några dagar efter Freia och jag hade lämnat knäckbröden så var Loulous knäckebröd halvt uppätet! Och Freia gjorde två till åt Totte  


 

Dom här tre gjorde jag åt Loulou!


Av Vilma Pettersson - 23 december 2012 20:05

Idag så följde jag med Freia och Åsa till Dreamy, Happy och Teddy!  Fast vi tog bara ut Happy och Dreamy.

Först så red Freia Happy till padocken och Åsa red Dreamy till padocken, sen när vi kom till padocken så fortsatte Freia rida på Happy ett tag och Åsa fortsatte att rida på Dreamy ett tag, och sen bockade Happy jätte högt två gånger! Första gången han bockade så filmade jag inte, men jag gjorde det andra gången  Och sen så red Åsa Happy istället, och Freia ledde Dreamy. Och så red Åsa på Happy hem också, och Freia ledde Dreamy hem. Dom var jätte pigga idag!


Freia har satt ihop en film när vi var i padocken, (jag filmade med hennes mobil).


Det här är videon Freia satt ihop!







Av Vilma Pettersson - 23 december 2012 17:22

Såhär ser vår julgran ut  


 

Av Vilma Pettersson - 23 december 2012 13:27

Här är några bilder på mig och min lillasyster!:)

Av Vilma Pettersson - 22 december 2012 20:58

Är hos mina kusiner just nu för Jonas 45 år!

Av Vilma Pettersson - 22 december 2012 16:54

Det här köpte jag till mina kaniner idag på Arken zoo som julklapp, det är två olika smaker! jag hoppas att dom kommer gilla det  




Av Vilma Pettersson - 22 december 2012 09:55

Nu har Freia bytt blogg, såhär heter den: http://freialovehorses.bloggplatsen.se/


 

Av Vilma Pettersson - 21 december 2012 21:37

Idag på ridningen så hade jag Bogart och Freia hade Pärla  Och vi hoppade barbacka, fast det gick SKIT dåligt idag för Bogart var JÄTTE skumpig och benig  Så nu har jag jätte ont i rumpan.. Och så fick jag och Freia en varsin choklad nalle av Myran för att vi hjälper till och fodrar så ofta, det var bara vi som fick  





Presentation


Vilma Pettersson

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Är du i "kiss och bajs" åldern just nu?
 Ja!
 Nej
 Nej aldrig har aldrig vart det heller för jag är inte en tönt!!
 Bajsa på dig..
 Ja självklart det är väl alla?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards