vilmapettersson

Alla inlägg under december 2012

Av Vilma Pettersson - 27 december 2012 00:34

Idag (onsdag) så fick vi rida fritt i ridhuset, vi (Freia och jag) red i ungefär 1 timme  Freia red barbacka och jag red med sadel, det var jätte kul fast det var en tant som sa till Freia och mig att vi måste skritta innanför spåret(fast hon själv skrittade på spåret) och då kändes det som om att man bara var ivägen.. Och sen skrittade vi av dom en liten stund ute  

Imorrn så ska vi ha dressyr med Emma klockan 14.00



Här är en film från idag!  

Av Vilma Pettersson - 25 december 2012 23:30

Nu så ska jag ha en frågestund till, det är bara att fråga på!  Jag gör svaren sen när jag känner för det!  


 

Av Vilma Pettersson - 25 december 2012 23:06

Längtar jätte mycket till imorrn! Då blir Loulou min i 10 dagar  Och då ska Loulou få sina tre knäckebröd  



 



 

Av Vilma Pettersson - 25 december 2012 18:17

Idag så dog Freia hamster, Bruno. Jag blev verkligen ledsen när jag fick se att Freia hade skrivit på en kommentar att Bruno var död! Först trodde jag att hon bara skämtade, men sen förstod jag att det var på riktigt  


Jag tycker att alla som läser det här ska skänka Bruno en tanke..   Den här dikten kommer direkt från mitt hjärta  



                  Bruno, du var en fin hamster.


           Hoppas du får det riktigt bra i himmelen!


        Jag ska skänka dig en tanke varje år, varje månad,

             varje  vecka, varje dag och varje timme.


                              Rest In Piece!



 





Av Vilma Pettersson - 25 december 2012 14:26

Det här ländtäcket ska jag beställa från hööks hästsport!  


 



Av Vilma Pettersson - 25 december 2012 13:30

Jag skulle verkligen vilja ha en egen häst, för då kunde man hålla på med den varje dag och liksom ha den som bästa vän! Jag skulle verkligen vilja ha en..


När jag hör den här låten så börjar massa tankar komma upp i mitt huvud om allt roligt jag och min häst kunde ha  Fast den är inte världens bästa låt..


 

Presentation


Vilma Pettersson

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Är du i "kiss och bajs" åldern just nu?
 Ja!
 Nej
 Nej aldrig har aldrig vart det heller för jag är inte en tönt!!
 Bajsa på dig..
 Ja självklart det är väl alla?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards