vilmapettersson

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Vilma Pettersson - 12 december 2012 21:28

 

Dreamey


 

Happy!


Happy!



 

Ina



   

 Fizzan!




 

Chanel!


 

Menny!


 

Birdie!


 

Nike!


 

Chanel!


 

Birdie!


 

Nike!


 

Menny!


 

Fizzan!


 

Ina!


 

Freia och Ina!



 

Robin Hood!


 

Ina, Jag och Teddy!


 

Loulou!


 

Jag och Thessan!


 


 


 


 


 

Thessan!


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Jag och Robin Hood!


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Robin Hood!


 


 


 



 

Jag och Caramia!


 


 


 


 


 


 


 

Caramia!


 


 


 


 


 


 


 


 


 



 

Teddy och Jag!


 


 

Jag, Freia och Teddy!


 

Freia och Teddy!


 


 

Teddy!


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



Ps. Väldigt många av dom här bilderna har Freia tagit!  


Av Vilma Pettersson - 12 december 2012 21:07

Idag efter skolan så tittade jag på Veras lucia, och hon var lucia  Och efter det så gjorde Freia och jag matteläxan tillsammans och jag tyckte den var jätte svår, fast det tyckte inte Freia så jag fick hjälp av henne  


 


Presentation


Vilma Pettersson

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Är du i "kiss och bajs" åldern just nu?
 Ja!
 Nej
 Nej aldrig har aldrig vart det heller för jag är inte en tönt!!
 Bajsa på dig..
 Ja självklart det är väl alla?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards