vilmapettersson

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Vilma Pettersson - 27 december 2012 23:56

Sitter och tittar på Cubus hemsida just nu  


 


 


  


Tror att jag ska beställa dom här imorrn!   



Av Vilma Pettersson - 27 december 2012 21:29

 Idag så skulle vi egentligen haft dressyrlektion med Emma, men hon var sjuk så vi hade Monique istället.

Vi red väldigt mycket på volten utan stigbyglar, och jag har väldigt dålig balans   Men det gick jätte bra för mig ändå för Loulou har inte så värst skumpig trav  I början var Loulou ganska seg men hon blev piggare sen  Freia och jag bockade av oss från lektionen imorrn för Emma är nog sjuk då också, och vi orkar verkligen inte ha Kajsa!



Här är en film från idag!

Av Vilma Pettersson - 27 december 2012 00:34

Idag (onsdag) så fick vi rida fritt i ridhuset, vi (Freia och jag) red i ungefär 1 timme  Freia red barbacka och jag red med sadel, det var jätte kul fast det var en tant som sa till Freia och mig att vi måste skritta innanför spåret(fast hon själv skrittade på spåret) och då kändes det som om att man bara var ivägen.. Och sen skrittade vi av dom en liten stund ute  

Imorrn så ska vi ha dressyr med Emma klockan 14.00



Här är en film från idag!  

Presentation


Vilma Pettersson

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Är du i "kiss och bajs" åldern just nu?
 Ja!
 Nej
 Nej aldrig har aldrig vart det heller för jag är inte en tönt!!
 Bajsa på dig..
 Ja självklart det är väl alla?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards