vilmapettersson

Direktlänk till inlägg 10 februari 2013

Pigg liten Teddy

Av Vilma Pettersson - 10 februari 2013 21:07

Idag åkte jag och Freia till Teddy, Dreamy och Happy   Först så "lekte" jag och Freia med Happy och Dreamy, vi höll i lite hö och sprang utanför hagen och då sprang Dreamy och Happy efter    Dom galopperade och Dreamy bockade några gånger. Och Happy la sig och rullade en gång och Dreamy rullade sig två gånger! Sen så borstade vi Teddy och gick en promenad med honom till en "övre rönna" skylt och Teddy var JÄTTE pigg, så vi gick till paddocken och lät honom få springa av sig och snön var ända upp till magen på honom! Sen när vi kom tillbaks så borstade vi av honom och jag gav vatten till honom och så lekte vi lite till med Happy och Dreamy och sen mockade vi till Teddy.



 

Happy



 

Dreamy



 

Freia och Tedd



 

Teddy



 

Teddy och Freia



 

Teddy


 



 

Happy


 



 

Dreamy



 

Happy



 

Dreamy


 



 




 

Dreamy och Happy



 

Dreamy 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vilma Pettersson - 13 februari 2013 08:14


Nu har jag skaffat en ny blogg för jag vill börja om för jag har typ 2-5 unika besökare per dag och på min nya blogg så ska jag skriva mycket mer, eller försöka iallafall.  Bloggen heter http://vilmalovehorses.bloggplatsen.se/           ...

Av Vilma Pettersson - 12 februari 2013 21:56

Idag följde jag med Freia till Åkerby   Vi hjälpte Myran att fodra och så gosade jag lite med Caramia och Loulou   Och så låtsas red vi i padocken.       Loulou       Caramia       Joppe ...

Av Vilma Pettersson - 12 februari 2013 07:53

Hade nästan glömt att det är semeldagen idag!

...

Av Vilma Pettersson - 11 februari 2013 22:07


Hela mitt liv är en lögn den ända i hela världen som jag kan lita på är min bror Oskar. Han frågade om jag vill komma och vara med honom i Örebro och jag tror fan att jag ska åka dit, för jag behöver en paus från hela mitt liv ett tag..       ...

Av Vilma Pettersson - 11 februari 2013 21:48

Det jag väljer skriver jag med tjock text!   stå bakom kameran/stå framför kameran      Jag brukar inte stå framför kameran så mycket.   ta kort med kameran/ta kort med mobilen   c-ponny/b-ponny   d-ponny/c-ponny   musik/matte  ...

Presentation


Vilma Pettersson

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Är du i "kiss och bajs" åldern just nu?
 Ja!
 Nej
 Nej aldrig har aldrig vart det heller för jag är inte en tönt!!
 Bajsa på dig..
 Ja självklart det är väl alla?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards