vilmapettersson

Alla inlägg under november 2012

Av Vilma Pettersson - 30 november 2012 23:20

Ni 6 kommer ALLTID finnas i mitt hjärta! Ni är min lycka! 


 

Älskar er! 




Av Vilma Pettersson - 30 november 2012 22:27

 Här är svaren på frågestunden!  Tyvär så gör jag ingen video igen för det var bara Freia som frågade, Tack för dina frågor!  


1. Gillar du att vara med flera personer eller en i taget?    

Svar: Olika, men oftast att vara med flera!


2. 3 saker som du tycker är dåligt med dig själv?

Svar: Jag blir väldigt lätt arg/tjurig! Jag är ful! Jag blir väldigt lätt ledsen!


3. 3 saker du tycker är bra med dig själv?

Svar: Att jag älskar djur! Att jag inte håller på med djurplågeri! Att jag inte är fjortis!


4. Tycker du det räcker med 5 djur eller vill du ha fler?

Svar: Jag skulle vilja köpa Caramia och Robin Hood! Eller så skulle jag vilja ha t.ex en hund, en hamster, en råtta, två marsvin eller nåt annat!


5. Är du dig själv när du är med någon du är kär i?

Svar: Ja


6. Djur/Människor?

Svar: Djur!


7. Kompisar/Familjen?

Svar: Vet inte.


8. Favvo mat om du inte får välja bacon och nudlar?

Svar: Vet inte!


9. Tycker du Gangnam style är bra?

Svar: Ja!


10. Favorit musik?

Svar: Payphone, I´m in love with a girl, några av Miley Cyrus låtar, Use somebody, someone like you, Call me maybe, Gangnam style och många andra men orkar inte skriva alla!


11. Mascara/eyeliner?

Svar: Mascara!


12. Favvo program?

Svar: Jag vet det finns jätte många program som är bra men jag vet faktiskt inte vilka som är mina favoriter!


13. Tv/Dator?

Svar: Dator!


14. Bloggen/Facebook?

Svar: Bloggen!


15. Aldrig träffa hästar/Aldrig träffa din familj?

Svar: Ingen aning..


16. Idrott/No?

Svar: Idrott!


17. Tycker du att du är bra på att sjunga?

Svar: Verkligen inte!


18. Tycker du att du är bra på engelska?

Svar: Nej!


Hejdå!










Av Vilma Pettersson - 29 november 2012 23:27

Hej efter skolan idag så var jag med Freia , först så gick vi hem till henne och hade Ulf i koppel i snön! Han verkade tycka det var kul :D sen var vi hemma hos mig och hade Doris i koppel och hon är verkligen stark! Sen gav vi mina kaniner godsaker och efter det spelade vi subway surfers :) och på bilden idag i skola så tog jag med min fönstermålning från förra veckan!:D


Av Vilma Pettersson - 29 november 2012 21:56

Det finns en blomma vit som snö,

Kan ej vissna, kan ej dö.

dess namn känner du nog igen

Trofast vänskap heter den.

 




Jag sådde några blommor, en för varje vän


Jag tror att det var fyra, men särskilt minns jag en


Det blev höst och vinter och blommorna de dog


Men på våren kom de åter, men bara tre stod kvar och log


Sen kom regnet med moln stora grå


Nästa gång jag fann dem så var det bara två


Sen kom solen med allt ljus den har


Plötsligt stod det bara en ensam liten blomma kvar


Du härdades i solsken, du drunknade i regn


Men en sak är säker, du är en riktig vän

 




Du är så snäll och rar


Du är den bästa vän jag har


Min bästa vän kommer du förbli


För ingen har så kul som vi


Vi hittar alltid på en massa trams


Och om vi bråkar blir vi alltid sams


Du är den bästa vän jag har

 



You are a part of my life, You are always there for me, You are my best friend!<3















Av Vilma Pettersson - 29 november 2012 15:20

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket på sistone, men min laddare är ute hos Charlotte för jag glömde den där ute sist Freia och jag var där. Men nu har jag laddat ner bloggplatsen från AppStore på min mobil så nu kan jag ta bilder från mobilen direkt!    Freia visade mig  





Hejdå!

Av Vilma Pettersson - 27 november 2012 22:42

Idag så följde jag inte med Freia till stallet för jag hade jätte ont i huvudet och så var jag jätte trött..  


 



Hejdå!

Av Vilma Pettersson - 27 november 2012 16:43

Idag när Freia, jag och Hanna gick hem från skolan så höll jag på att frysa ansiktet av mig och luvan på min vinterjacka är väldigt stor, jag drog på mig luvan och det var nästan precis innan en väg och jag hatar att vänta så jag bara gick över. När jag nästan kommit över vägen så kommer en bil som kör väldigt fort och den bromsade men gled fram en bit och puttade till mig så jag ramlade! Det var inte så farligt jag fick bara jätte ont i benet en liten stund men det känns nästan inte nu.

Av Vilma Pettersson - 26 november 2012 22:36

Nu har jag skaffat instagram och jag heter: vilmahorses titta gärna!  


 



Hejdå!


Presentation


Vilma Pettersson

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Är du i "kiss och bajs" åldern just nu?
 Ja!
 Nej
 Nej aldrig har aldrig vart det heller för jag är inte en tönt!!
 Bajsa på dig..
 Ja självklart det är väl alla?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards