vilmapettersson

Alla inlägg under november 2012

Av Vilma Pettersson - 3 november 2012 13:30

Hej ikväll så ska jag fira min bror Viktor och min kusin Elias för dom fyller år    Men snart tror jag att jag ska vara med Freia    Finns inte så mycket mer att skriva.. Hörs sen!


Hejdå!:)


Av Vilma Pettersson - 3 november 2012 00:02

Hej idag hade jag ridning (som vanligt) kl 17.00-17.45 Vi hade hoppning idag och jag hade Farino och Freia hade Joppe!

Kommer film när jag hoppar med Farino sen orkar inte just nu :P Sen gick Freia, jag och Robin (Freias lillebror) bus eller godis! Fick ihop en del :D Lägger iallafall upp videon imorgon...


Godnatt!


Ps. Ska lägga upp bilder på mina fyra favorithästar!:D

Av Vilma Pettersson - 1 november 2012 16:23

Hej den 31/9- 1/10 så var Freia och jag på spökkväll på Åkerby (ridskolan vi går på) Vi sov över och när det var väldigt så gick vi en spökrunda i skogen det var marskalker och under vissa låg det bokstäver som vi skulle skriva upp på ett papper, sen skulle man hitta på så många ord som möjligt av bokstäverna, Fast gruppen Freia och jag var med i kom sist..   Fast det var jätte roligt ändå! Sen så berättade vi spökhistorier och sprang runt i ridhuset  Här kommer lite bilder!


 

Freia som hoppar!


 

USR-rummet! (där vi sov)


 

Ett av ridhusen!

 



Hejdå allihopa!

Av Vilma Pettersson - 1 november 2012 16:14

Jag har fått en gratis one piece! För min mamma prenumerar på en tidning och om man typ skulle fortsätta prenumera (vilket hon ska göra) så skulle man få en gratis äkta one piece! :D Vi delar men den är mest min. Man kunde välja på färgerna: Rosa,Lila,Svart och marin blå. Här kommer bilder! Här kommer en bild!


 

Av Vilma Pettersson - 1 november 2012 16:13

Hej nu vet jag varför bilderna inte visades först på mitt första inlägg om Mina kaniner! Det var för jag behövde fixa en sak så nu är det två inlägg om dom! Sorry..



Av Vilma Pettersson - 1 november 2012 15:36

Hej nu ska jag skriva om mina kaniner igen för det blev ett fel i förra inlägget så man kan inte se bilderna!:P




 

Roland är min första kanin. Han blev cirka 6år.


  

Lars är min andra kanin. Han köpte vi för Roland skulle ha sällskap. Han lever fortfarande och bor hos oss.


  

Sonja är min tredje kanin. Hon köpte vi för Lars behövde sällskap för Roland dog. Hon blev cirka 5 månader.


  

Doris är min fjärde kanin. Hon köpte vi för Sonja dog och Lars behövde sällskap. Hon lever fortfarande och bor hos oss.


 

Lill Hoppe är min femte kanin och han fick vi av Anna och Urban. han lever fortfarande och har flyttat till ett stall.


 

Dagmar är barn till Doris och Lill Hoppe. Hon lever fortfarande och bor hemma hos oss. Hon föddes i samma kull som Signe,Samuel,Åke,Mini Hoppe och Valter!


 

Mini Hoppe är barn till Doris och Lill Hoppe. Han lever fortfarande och bor hemma hos Freia(min bästis). Han föddes i samma kull som Signe,Samuel,Åke, Dagmar och Valter!


 

Valter är barn till Doris och Lill Hoppe. Han lever fortfarande och bor hemma hos Freia(min bästis). Han föddes i samma kull som Signe,Samuel,Åke,Dagmar och Mini Hoppe!


 

Samuel är barn till Doris och Lill Hoppe. Han lever fortfarande och bor hemma hos oss. Han föddes i samma kull som Signe,Åke,Dagmar,Mini Hoppe och Valter!


 

Signe är barn till Doris och Lill Hoppe. Hon lever fortfarande och bor hemma hos oss. Hon föddes i samma kull som Samuel,Åke, Dagmar, Mini Hoppe och Valter!


 

Åke är barn till Doris och Lill Hoppe. Han lever fortfarande och har flyttat till samma stall som Lill Hoppe. Han föddes i samma kull som Signe,Samuel,Dagmar, Mini Hoppe och Valter!


Monica är barn till Doris och Lill Hoppe. Hon lever fortfarande och bor hos nån turk i stockholm med Bettan. Hon föddes i samma kull som Bettan och Ulf.


 

Ulf är barn till Doris och Lill Hoppe. Han lever fortfarande och bor hos Freia(min bästis). Han föddes i samma kull som Bettan och Monica.


 

 Bettan är barn till Doris och Lill Hoppe. Hon lever fortfarande och bor hos nån turk i stockholm med Monica. Föddes i samma kull som Monica och Ulf!


 

Bumell är egentligen min första kanin men han dog när han var 2-3 månader ungefär.


Hejdå<3

Presentation


Vilma Pettersson

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Är du i "kiss och bajs" åldern just nu?
 Ja!
 Nej
 Nej aldrig har aldrig vart det heller för jag är inte en tönt!!
 Bajsa på dig..
 Ja självklart det är väl alla?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards