vilmapettersson

Alla inlägg under november 2012

Av Vilma Pettersson - 10 november 2012 23:20

Hej i fredags så red Freia och jag två gånger! Först på våran ridning och cadrilj (när två rider bredvid varann) med vuxna! :D På ridningen fick jag Fideli och Freia fick Joppe, och på cadriljen fick jag Fideli igen och Freia fick Legolas!:D


Och i fredags kväll sov jag över hos Alma och Emil (mina kusiner) för mina föräldrar var på kryssning och jag fick wingummi, en ögonskugga och en maskara! Och imorrn tror jag att Freia och jag ska till Ina :)<3 Här kommer två bilder på Fideli!


 


 



Hejdå:)

Av Vilma Pettersson - 9 november 2012 15:50


 


 



Hejdå!!

Av Vilma Pettersson - 7 november 2012 21:16

Idag har jag inte gjort sååå mycket har vart ganska trött har vart i skolan det är typ det..Tack för er som ställer frågor till frågestunden!<3Hejdå:)

Av Vilma Pettersson - 5 november 2012 22:03

Hej jag ska ha en frågestund ända till tisdag 13/11 ungefär en vecka alltså..  (Fråga på så gör jag en video med svar på sen)..


 

Av Vilma Pettersson - 4 november 2012 22:00

Hej idag från 15.00-18.30 har Freia och jag vart på Jonnas spökkväll i rönna och vi dansade ;D,Gick spökrunda i skogen och så red vi lite gymkana :D Det var Pigge (den nya hästen) och Ina som var med på gymkanan och han var jätte söt! <3

Här kommer lite bilder!


 

Freia och Ina!<3


 

Söta!:D


 

Ina


 

Freia kramar Ina!<3


 

Jonna!:)


 

Freia!:)


 

Jonna och Ina! <3


 

Maya och Pigge!:D


 

Jonna och Ina


 

Milia (Mayas storasyster) och Pigge!


 

Charlottes och Jonnas pumpa!:)


Hejdå!

Av Vilma Pettersson - 4 november 2012 03:32

Hej så fort jag har tid så ska jag lägga upp en video om mina kaniner och en om mina favorit hästar så fort jag kan ;)


Ps..(igen) Lyssna gärna på dom här låtarna:  

http://www.youtube.com/watch?v=ulcprGFIANs


och


http://www.youtube.com/watch?v=FL0bjwez8mg



Hejdå<3

Av Vilma Pettersson - 4 november 2012 03:23

Hej äntligen! :D Här är videon när jag hoppar med Farino!



 

 

Här är en bild på hästen Freia red! (Joppe)


Hejdå!<3<3<3


Presentation


Vilma Pettersson

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Är du i "kiss och bajs" åldern just nu?
 Ja!
 Nej
 Nej aldrig har aldrig vart det heller för jag är inte en tönt!!
 Bajsa på dig..
 Ja självklart det är väl alla?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards