vilmapettersson

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Vilma Pettersson - 25 november 2012 22:08

Idag så höll Freia och jag på lite med Freias hamstrar! Vi gjorde en labyrint som dom fick springa i, fast vi såg till att dom inte träffade varandra   Här kommer en video som Freia gjort!




Hejdå!

Av Vilma Pettersson - 25 november 2012 22:05

Hej idag (söndag) så följde jag med Freia, Johan, Emil och Robin till västerås för Freia och dom behövde köpa kattsaker eftersom dom snart ska köpa två katter!  Och så köpte jag en sak till mina kaniner! Här är en video på vad Freia köpte och vad jag köpte!




Hejdå!





Av Vilma Pettersson - 25 november 2012 11:32

Hej! Igår (lördag) så var Freia och jag hos Ina! Vi red i padocken för det blev så mörkt så vi kunde inte rida ut  

Men vi övade på att fatta galopp och en gång så började hon att galoppera utan att Freia eller jag gjorde nånting! Hon bockade fyra gånger, två av hennes höga berömda bocksprång, och två ganska låga    Det gick iallafall jätte bra! Och

hon hoppade två gånger    Men hon verkade inte vara så hoppsugen  


 

Freia och Ina!


 

Ina!



Hejdå!

Presentation


Vilma Pettersson

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Är du i "kiss och bajs" åldern just nu?
 Ja!
 Nej
 Nej aldrig har aldrig vart det heller för jag är inte en tönt!!
 Bajsa på dig..
 Ja självklart det är väl alla?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards