vilmapettersson

Direktlänk till inlägg 11 februari 2013

Åkerby

Av Vilma Pettersson - 11 februari 2013 21:27

Idag åkte jag till Åkerby och jag gosade med Loulou, Caramia och Magic   Jag brukar inte gosa med Magic men jag ville se vem som var gosigast av Magic och Loulou, och dom var typ lika för Magic var ganska nafsig och han höll på att dra i min dragkedja och sånt. Men jag tycker mer om att gosa med Loulou eftersom hon är en av mina favvohästar  



 

Loulou



 

Caramia



 

Pärla och Magic



 

Caramia



 

Loulou

 
 
Freia

Freia

11 februari 2013 21:44

magic är min!

http://freialovehorses.bloggplatsen.se

Vilma Pettersson

11 februari 2013 21:48

nej han är Åkerbys och jag gosade bara med honom lite för att se vem som var gosigast av Magic och Loulou. Men jag tyckte Loulou för jag är mer "bekväm" med henne :) Och han höll nästan precis på så med mig mig som han brukar göra med dig!

 
Freia

Freia

11 februari 2013 21:50

Jag vet.
Men i morrn ska jag åka själv till åkerby och gosa med Caramia och Magic och Totte.

http://freialovehorses.bloggplatsen.se

Vilma Pettersson

11 februari 2013 22:01

varför får inte jag följa med? du skulle fått följt med idag men jag trodde du redan var där och sen läste jag att du hade ont i huvudet..

ska du gosa med Caramia för att jag gosade med Magic? för du brukar ju inte göra det.

"Caramia är min" :P

 
Freia

Freia

11 februari 2013 22:03



Och både jag och Roxanna tycker det är jobbigt när du typ alltid "Retas". Plus "Nej hon är åkerbys". Jag ska bara gosa med henne för att se om hon är lika gosig som Magic :P

http://freialovehorses.bloggplatsen.se

Vilma Pettersson

11 februari 2013 22:06

jahopp bra nu har jag inga vänner heller som är ärliga! :'( mitt liv är en hel JÄVLA lögn, jag önskar att min bror var här nu, han ställer ALLTID upp för mig, och han är den ända människan på hela jorden som går att lita på"!

 
Freia

Freia

11 februari 2013 22:13

Ja det är därför du inte har så JÄVLA jobbigt som du säger. Har jag någon bror som ställer upp för mig, svar: NEJ! Skönt för dig att du i alla fall har någon du kan lita på! Jo men jag sa det nu, och vi pratade om det idag, och jag vet egentligen inte om jag fick säga nåt.

http://freialovehorses.bloggplatsen.se

Vilma Pettersson

11 februari 2013 22:18

jahopp men du har Roxanna! Så ni tänkte hålla det hemligt för mig? :'( ja och det är den ända jag har också! Och varför ändrade du dig om att jag fick följa med till stallet?

 
Freia

Freia

11 februari 2013 22:26

Jag vill åka själv.

Jag vet inte.
Och nej jag kanske inte är vän med Roxanna längre, för jag kanske inte fick säga något för henne. Och då kanske hon blir jätte arg! Det är ändå mkt bättre att bara ha djur som kompisar.

http://freialovehorses.bloggplatsen.se

Vilma Pettersson

11 februari 2013 23:14

Men jag tänker inte säga något till henne för så dum är jag inte..

 
Ingen bild

Freia

11 februari 2013 23:10

Du verkade inte bli så glad när jag sa att jag ska gosa med Caramia.

Vilma Pettersson

11 februari 2013 23:13

Nej det är klart att jag inte blir! Det verkade ju du inte heller bli!

 
Ingen bild

Freia

11 februari 2013 23:33

Nej för jag vill ha honom för mig själv egentligen.

Vilma Pettersson

12 februari 2013 21:56

jag vill ha Caramia för mig själv ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vilma Pettersson - 13 februari 2013 08:14


Nu har jag skaffat en ny blogg för jag vill börja om för jag har typ 2-5 unika besökare per dag och på min nya blogg så ska jag skriva mycket mer, eller försöka iallafall.  Bloggen heter http://vilmalovehorses.bloggplatsen.se/           ...

Av Vilma Pettersson - 12 februari 2013 21:56

Idag följde jag med Freia till Åkerby   Vi hjälpte Myran att fodra och så gosade jag lite med Caramia och Loulou   Och så låtsas red vi i padocken.       Loulou       Caramia       Joppe ...

Av Vilma Pettersson - 12 februari 2013 07:53

Hade nästan glömt att det är semeldagen idag!

...

Av Vilma Pettersson - 11 februari 2013 22:07


Hela mitt liv är en lögn den ända i hela världen som jag kan lita på är min bror Oskar. Han frågade om jag vill komma och vara med honom i Örebro och jag tror fan att jag ska åka dit, för jag behöver en paus från hela mitt liv ett tag..       ...

Av Vilma Pettersson - 11 februari 2013 21:48

Det jag väljer skriver jag med tjock text!   stå bakom kameran/stå framför kameran      Jag brukar inte stå framför kameran så mycket.   ta kort med kameran/ta kort med mobilen   c-ponny/b-ponny   d-ponny/c-ponny   musik/matte  ...

Presentation


Vilma Pettersson

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Är du i "kiss och bajs" åldern just nu?
 Ja!
 Nej
 Nej aldrig har aldrig vart det heller för jag är inte en tönt!!
 Bajsa på dig..
 Ja självklart det är väl alla?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards