vilmapettersson

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Vilma Pettersson - 7 februari 2013 20:54

Idag så fick vi tillbaks våra gamla historia-prov och jag var en av dom tre som fick bäst resultat!     Dom tre som fick bäst resultat var jag, Agnes och Elin. Man kunde få 45 poäng som mest och jag fick 40 poäng, Agnes fick också 40 poäng och Elin fick 42 poäng   Jag är väldigt stolt över mig själv            

Och så gick vi till Joar blå och tittade på en jätte bra teater!  



 




Ina

Av Vilma Pettersson - 7 februari 2013 20:12

Idag åkte jag och Freia till Ina   Vi red i paddocken och det var jätte djup snö där fast det var bara bra för då fick Ina jobba lite. Först red Freia i skritt och trav, och sen red jag i skritt och trav och sen red Freia igen    Och när vi kom in i stallet och tog av Ina sadeln så hade hon blivit svettig och då vet vi att hon har jobbat lite. Och sen tog jag lite kort med kameran på Ina, Fizzan, Nike och Pigge  



 

Ina



 

Nike



 

Freia och Ina


 






 

Pigge



 

Ina



 

Fizzan



 

Ina och Pigge



 

Pigge



 

Pigge och Freia



 

Freia och Ina



   








Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vilma Pettersson

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Är du i "kiss och bajs" åldern just nu?
 Ja!
 Nej
 Nej aldrig har aldrig vart det heller för jag är inte en tönt!!
 Bajsa på dig..
 Ja självklart det är väl alla?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards