vilmapettersson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Vilma Pettersson - 30 oktober 2012 22:02

Hej jag heter Vilma och är 11 år, Jag rider och tar sånglektioner   Jag har 5 kaniner och två brorsor,en lilla syster och en mamma och en pappa..   


Rönna!

Jag och min bästis Freia rider på en ridskola som heter Åkerby Ryttargård, och så rider vi i rönna! Hos Charlotte och Jonna står Ina (Freias medryttarponny), Thessan (Min medryttarponny) men hon står inte där just nu för Charlotte hyr ut henne till en annan familj, Menny, Nike, Fizzan, Birdie och Chanel, Dom ska köpa en till ponny snart som heter Pigge!


Annika bor också i Rönna (väldigt nära Charlotte o Jonna) Hon har tre hästar, Happy, Dreamy och Teddy! Freia och jag rider på dom med  


Mina kaniner!

Min kanin Doris har fått två kullar (som överlevt) Några har vi behållt, och några har vi gett bort.. Dom kaniner vi har just nu är, Doris, Lars, Samuel, Signe och Dagmar <3



Hejdå<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vilma Pettersson

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Är du i "kiss och bajs" åldern just nu?
 Ja!
 Nej
 Nej aldrig har aldrig vart det heller för jag är inte en tönt!!
 Bajsa på dig..
 Ja självklart det är väl alla?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards