vilmapettersson

Alla inlägg under december 2012

Av Vilma Pettersson - 30 december 2012 21:53

Idag efter hopplektionen så åkte jag och mamma till västerås och gick in på lite olika affärer  Här är bilder på sakerna jag köpte!  



 

Här är ett ridtäcke som jag köpte på Hööks



 

Ett par blå jeans som jag köpte på H&M



 

Fyra olika glas cupcakes som jag köpte på Chilli



   

En kofta som jag köpte på Gina tricot




Av Vilma Pettersson - 30 december 2012 21:19

Dagens outfit när jag red:

 


Dagens humör: Glad för att jag fick hoppa lite, och orolig för min vän Totte..

Dagens hiss: Jag fick hoppa!

Dagens diss: Totte kanske är halt

Av Vilma Pettersson - 30 december 2012 21:08

Dagens outfit:

 


Dagens frisyr: Utsläppt

Dagens smink: Mascara

Dagens humör: Glad och orolig för Totte!

Dagens hiss: Jag träffade Loulou, och jag har köpt ett ridtäcke på hööks hästsport!

Dagens diss: Totte kanske är halt..


Dagens mobilskal:

 


Av Vilma Pettersson - 30 december 2012 19:54

Idag så hade vi hopplektion   Det gick jätte bra faktiskt, fast Kajsa var jobbig som vanligt..

Fast när vi ridit i typ 10 minuter så sa Kajsa åt Freia att hoppa av Totte för hon sa att det såg ut som att han var halt, så hon fick gå in med honom i stallet   Freia kanske inte kan hyra Totte dom 5 sista dagarna.. Och jag är jätte orolig för att han måste avlivas!  Stackars Totte..


Det gick väldigt bra med vägarna idag för mig och Loulou, och hon är JÄTTE mjuk att hoppa med! Det märks att hon har vart hopphäst  


Freia har filmat och satt ihop videon!


 

Här är Eddie, den nya hästen på Åkerby!



Av Vilma Pettersson - 29 december 2012 23:36

Imorrn så ska jag gå upp klockan 9.00 och vara i stallet där nånstans vid 10.00, för klockan 11.00 så ska Freia och jag vara med på en hopplektion  


Och efter stallet hade jag kanske tänkt att åka till lindex eftersom jag fick ett presentkort där på 200kr i julklapp!   



 

Av Vilma Pettersson - 29 december 2012 19:23

Dagens outfit när jag red:

 

Jag tog bilden i boxen  


Dagens humör: Glad och pigg

Dagens hiss: Skrittade ut en stund

Dagens diss: Min vän, William dog..

Av Vilma Pettersson - 29 december 2012 19:11

Dagens outfit:

 


Dagens frisyr: Utsläppt

Dagens smink: Inget

Dagens humör: Ledsen över att William har dött.. Och glad för att jag hyr världens bästa Loulou!

Dagens hiss: Jag träffade Loulou

Dagens diss: William har dött..


Dagens iphoneskal:

 

Dagens hiss: Jag träffade

Av Vilma Pettersson - 29 december 2012 16:43

Idag så red vi först ut till en parkeringen som vi hade tänkt att vi skulle trava och sånt på, men det var jätte halt där.. Och sen så testade vi gå ut på ängen men det var ganska djup och ojämn snö där så det gick inte heller Så vi red i ridhuset istället men Loulou  fick knappt arbeta för det var typ hästar ÖVERALLT! Vi red i ridhuset i ungefär 40 minuter, och 30 minuter ute. Imorrn så ska vi gå på hopplektion  Med Kajsa...



Det var mamma som filmade idag! Och jag filmade en film när vi red ute.







Presentation


Vilma Pettersson

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Är du i "kiss och bajs" åldern just nu?
 Ja!
 Nej
 Nej aldrig har aldrig vart det heller för jag är inte en tönt!!
 Bajsa på dig..
 Ja självklart det är väl alla?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards