vilmapettersson

Alla inlägg under december 2012

Av Vilma Pettersson - 29 december 2012 16:00

Här kommer fler bilder på mina kaniner som jag har just nu!  


 

Signe


 

Samuel


 

Dagmar som sträcker på sig


 

Dagmar


 

Doris


 

Lars


 

Doris och Lars






Av Vilma Pettersson - 29 december 2012 12:03

Igår så skrev Freia till mig på facebook att William hade dött!  Och så såg jag att Åkerby sidan på facebook hade skrivit såhär: En riktig stjärna fick hastigt sluta sina dagar i natt. William har åkt till sina gamla vänner på hästarnas gröna ängar. Vila i frid och 1000 tack för alla fina år tillsammans.

Jag kommer aldrig glömma William    


 

Av Vilma Pettersson - 28 december 2012 21:04

Dagens outfit när jag red:

   


Dagens humör: Glad och pigg

Dagens hiss: Jag blev riden

Dagens diss: Det var is över hela stallplanen :P

Av Vilma Pettersson - 28 december 2012 20:53

Dagens outfit:

 


Dagens frisyr: Utsläppt

Dagens smink: Inget

Dagens humör: Glad och ledsen för att Bruno dog!

Dagens hiss: Träffade Loulou<3

Dagens diss: Det var is över hela stallplanen..

Av Vilma Pettersson - 28 december 2012 20:40

Här är två byxor mamma köpte till mig idag! Båda är från Bikbok  


 



 

Av Vilma Pettersson - 28 december 2012 20:16

Idag så skulle jag och Freia egentligen rida ut men det var is över hela stallplanen!  Men man vill ju inte riskera att hästarna halkar och skadar sig..

Men istället red vi dressyr själva, Loulou var SUPER duktig!  Fast ibland när jag galopperar och kommer till ett hörn så saktar hon av.. Måste träna på det! Och sen fick Freia och jag ta in Citrus från hagen  


Imorrn så går det inga lektioner så jag tror att Freia och jag ska rida ut då, då ska jag nog rida barbacka  



Det var Åsa som filmade idag. Här är en video som Freia har satt ihop!  



 

Citrus i hagen!


 








Av Vilma Pettersson - 27 december 2012 23:56

Sitter och tittar på Cubus hemsida just nu  


 


 


  


Tror att jag ska beställa dom här imorrn!   



Av Vilma Pettersson - 27 december 2012 21:29

 Idag så skulle vi egentligen haft dressyrlektion med Emma, men hon var sjuk så vi hade Monique istället.

Vi red väldigt mycket på volten utan stigbyglar, och jag har väldigt dålig balans   Men det gick jätte bra för mig ändå för Loulou har inte så värst skumpig trav  I början var Loulou ganska seg men hon blev piggare sen  Freia och jag bockade av oss från lektionen imorrn för Emma är nog sjuk då också, och vi orkar verkligen inte ha Kajsa!



Här är en film från idag!

Presentation


Vilma Pettersson

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Är du i "kiss och bajs" åldern just nu?
 Ja!
 Nej
 Nej aldrig har aldrig vart det heller för jag är inte en tönt!!
 Bajsa på dig..
 Ja självklart det är väl alla?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards