vilmapettersson

Alla inlägg under november 2012

Av Vilma Pettersson - 17 november 2012 18:16

Hej idag var Freia och jag hos Teddy!  Först så mocka Freia och jag Teddys box, sen så red Freia på Teddy till Charlottes padock och så löshoppade vi honom, sen red Freia på Teddy och hoppade med honom. Här kommer två bilder!  


 

Teddy!


 

Dreamy och Happy!


Hejdå!

Av Vilma Pettersson - 17 november 2012 17:49

Hej igår (fredags) så red jag och Freia och vi hade hästbyte och jag fick Lapras och Freia fick Pärla! Och senare så red mamma och freias mamma på Happy hour och dom hoppade. Här kommer två bilder på Lapras och video när mamma och Freias mamma hoppar!


 


Lapras!


 




 


Hejdå!

Av Vilma Pettersson - 15 november 2012 22:34

Idag så har jag vart i skolan, vart med Freia och tittat på hela sverige bakar och nästa avsnitt så får man veta vem som vinner allt ihop!  Och imorrn så är det fredag och då ska Freia och jag rida och vi har hästbyte  

Freias mamma och min mamma ska rida på en `Happy hour´! Jag ska såklart filma och lägga upp här   


Hejdå!

Av Vilma Pettersson - 14 november 2012 23:27

Hej idag var Freia och jag hos Ina:) Vi hoppade med henne i padocken och det gick jätte bra:DTyvärr inga bilder eftersom det blev mörkt jätte fort:P Här är en bild på Ina som tagits förut!


 


Hejdå!<3

Av Vilma Pettersson - 13 november 2012 22:03

Hej förlåt att jag inte bloggat på ett litet tag men jag tog en liten paus.. Men nyss så kom jag hem från Åkerby för Freias mamma red och vi hjälpte myran (vår ridlärare) att mocka och fodra    Här kommer lite bilder!


 

Freia och Magic!<3


 

Jag och Caramia!<3 (En av mina favorithästar)


 

Caramia!



Hejdå!:)

Av Vilma Pettersson - 11 november 2012 22:20

Hej istället för att göra en video om svaren så gör jag ett inlägg..


Frågor från Freia:

-Hur bra tycker du att du rider från en skala från 1-10?        Svar: 3

-Vilka bloggar läser du?       Svar:  http://freiaochhelmut.bloggplatsen.se/   och http://misslisibell.se/

-Hur många besökare har du om dan?       Svar: Vet inte men jag tror jag har 4-10 träffar om dan.

-Favoritfärg om du bara får välja en?       Svar: Svart


Frågor från Anonym:

-Hur högt har du hoppat?      Svar: Cirka 65-70 cm

-På hur många ställen rider du?     Svar: I rönna och på Åkerby.

-Favoritponny/-er      Svar: Teddy,Thessan, Caramia och Robin Hood.

-Hur ofta rider du?      Svar: Ungefär 2-3 gånger i veckan.

-Favoritmat?        Svar: Bacon och nudlar.



Det var allt, Hejdå!



Av Vilma Pettersson - 11 november 2012 16:49

Hej! Idag gick jag ut med min kanin Lars i koppel    Här kommer bilder!!


 


 


 



Ps. Han har en handuk på sig för det regnade lite och han satt typ bara still och jag ville inte att han skulle bli blöt.



Hejdå!<3


Av Vilma Pettersson - 10 november 2012 23:31

Imorrn (söndag) så är det sista dagen ni kan ställa frågor till frågestunden!   


 


Hejdå!

Presentation


Vilma Pettersson

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Är du i "kiss och bajs" åldern just nu?
 Ja!
 Nej
 Nej aldrig har aldrig vart det heller för jag är inte en tönt!!
 Bajsa på dig..
 Ja självklart det är väl alla?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards